Confirmarea comenzii
Dupa ce ati plasat comanda, veti primi un email de confirmare care va include detalii despre produsele comandate si informatii despre livrare. Va recomandam sa verificati cu atentie aceste informatii iar daca observati vreo eroare, va rugam sa ne contactati imediat pentru a o corecta. In cazul in care nu primiti email-ul de confirmare in termen de 24 de ore, verificati daca acesta nu a ajuns in spam, inainte de a ne contacta.
Livrare
Care este timpul de livrare?
Timpul estimat de livrare este intre 2-3 zile lucratoare, in functie de locatia dvs.
Care sunt costurile de livrare?
Costul de livrare este de 25 de lei.
Cum pot schimba adresa de livrare dupa ce am plasat comanda?
Daca doriti sa modificati adresa de livrare dupa plasarea comenzii, va rugam sa ne contactati cat mai curand posibil. Daca comanda nu a fost expediata inca, vom putea efectua modificarile necesare.
Se ofera livrare gratuita?
Da! Beneficiati de transport gratuit pentru comenzile de peste 300 Lei.
Daca produsul ajunge deteriorat, ce trebuie sa fac?
In cazul in care produsul ajunge deteriorat, va rugam sa ne contactati imediat.
Ce se intampla daca nu sunt acasa la momentul livrarii?
Daca nu sunteti acasa la livrare, curierul va incerca sa livreze produsul la o data ulterioara. De asemenea, poate lasa un aviz de livrare cu informatiile necesare pentru a va programa o noua livrare.
Se poate livra comanda intr-o locatie diferita de adresa de facturare?
Da, oferim posibilitatea de a livra comanda la o adresa diferita de cea de facturare. Asigurati-va ca introduceti corect adresa de livrare la finalizarea comenzii.
Retur
Conform OUG 34/2014 aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele si fara a suporta penalitati in termen de 14 zile. Perioada de retragere expira după 14 zile incepand de la data la care intrati dvs. sau o parte terta, indicata de dvs., alta decat curierul, in posesia fizica a produselor.
Continut care poate fi restrans
Care este politica de retur?
Acceptam retururi in termen de 14 zile de la primirea produsului, cu conditia ca produsul sa fie in stare noua, neutilizata si in ambalajul original. Pentru a solicita un retur, va rugam sa ne contactati pe e-mail info@gamedeck.ro
Cum pot returna un produs?
Pentru a returna un produs, trimiteti un e-mail la info@gamedeck.ro cu detalii despre comanda: nume, prenume, nr. de telefon, nr. comanda. Vom analiza solicitarea in cel mai scurt timp si va vom ghida in procesul de returnare.
Cum ar trebui sa ambalez produsul pentru retur?
Va recomandam sa ambalati produsul cu grija in ambalajul original, exact cum l-ati primit pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
Costurile de retur sunt suportate de client?
Da, costurile de retur sunt suportate de client. Livrarea returului se va face printr-un serviciu de curierat ales de dvs., iar toate taxele de transport vor fi în sarcina dvs.. Nu acceptam colete cu ramburs. Nu ne asumam raspunderea pentru coletele care ajung deteriorate la adresa, din cauza ambalarii necorespunzatoare.
Cum voi primi banii inapoi pentru retur?
Dupa ce produsul este returnat si procesat, veti primi rambursarea sumei platite, cu exceptia costului de livrare, pe metoda de plata aleasa initial sau stabilita ulterior. Rambursarea poate dura cateva zile lucratoare, in functie de metoda de plata utilizata.
Voi primi o rambursare intreaga pentru produsul returnat?
Da, veti primi o rambursare completa, cu exceptia costurilor de livrare, care nu sunt rambursabile.
Cum stiu daca returul meu a fost acceptat?
Dupa ce am primit produsul returnat, va vom trimite un e-mail pentru a va confirma acceptarea returului si procesarea rambursarii.
Ce se intampla daca produsul ajunge deteriorat la noi in urma returului?
Daca produsul ajunge deteriorat din cauza ambalarii necorespunzatoare, nu vom putea procesa returul si rambursarea. Asigurati-va ca produsul este ambalat corespunzator.
Ce fac daca am primit produsul gresit?
Daca ati primit un produs gresit, va rugam sa ne contactati imediat. Vom organiza returnarea produsului gresit si expedierea produsului corect fara costuri suplimentare pentru dumneavoastra.
Pot schimba un produs cu altul?
In cazul unui produs defect sau al unei greseli din partea noastra, vom organiza schimbul produsului fara costuri suplimentare. Pentru alte tipuri de schimburi, va rugam sa ne contactati pentru mai multe detalii.